Pomembno je, da se zavemo kaj in kako dobro smo nekaj naredili. S tem ugotovimo, kaj bi lahko naredili bolje, hitreje, bolj poceni … Verjetno najboljši način ocenjevanja in pregledovanja preteklih opravil je tedenski pregled. Ko za nazaj pogledamo narejene naloge, poleg ocene kako dobro smo opravila naredili in kaj bi lahko izboljšali, še enkrat obnovimo tematiko, ki smo jo že končali, ter s tem osvežimo znanje na tem področju.

Ob tedenskih pregledih in prepričanju, da se lahko določenih tematik lotimo bolj učinkovito, se tudi naša dejansko produktivnost zviša, in znajdemo se v začaranem krogu, kjer za nadaljnje izboljšave motiviramo sami sebe s pomočjo svojih dejanj.

Podatki raziskav, ki so jih naredili psihologi iz uglednih univerz, kažejo, da posamezniki, ki več časa namenijo analizi lastnega dela, kar do 25 % bolje opravljajo naloge, ki so jim zastavljene.

S pomočjo tedenskega pregleda smo bolj organizirani, lažje se pripravimo na prihajajoči teden ter na vsa opravila, ki nas čakajo. Lažje se zavemo, katera opravila moramo postoriti najprej, oziroma bi jih morali opraviti že pretekli teden in si tako lahko postavimo prioritete. Če vam opravila predstavljajo težavo, pa se osredotočite na dosežke preteklega tedna in si postavite cilje za prihajajoč teden.

Kaj vključiti v naš tedenski pregled:

  • Ureditev delovnega prostora (naj gre za papirje na mizi ali pa dokumente na namizju)
  • Pregled zapiskov preteklega tedna (mogoče ste si kakšno stvar zapisali in vam je med tednom ušla iz glave, saj veste »pametni piše, neumni pomni«)
  • Pregled opravil preteklega in zapis opravil prihodnjega tedna
  • Pregled dolgotrajnih, več tedenskih projektov (poskrbite, da veste točno kaj je potrebno opraviti v prihajajočem tednu)
  • Preglejte seznam manj pomembnih opravil, če vam nekaj pade v oči ali pa imate malo več časa, se lahko odločite to stvar opraviti v prihajajočem tednu

Bodite dosledni, organizirani in lažje boste kos pritisku vseh opravil, saj boste vse uredili že sproti.