So slabe navade razlog za neuspeh? Boste vi drugačni od ostalih in bo vam uspelo?

Dandanes je termin “enterpreneur” zelo popularen. Praktično vsakdo ima možnost postati uspešen poslovnež. Od idej na različnih natečajih, do produktov, ki jih najdemo na straneh kot sta kickstarter ali indiegogo. Veliko pa je tudi takšnih, ki imajo ideje, cilje in načrte, vendar jih nikoli ne izpeljejo. Razlogov je veliko in ravno to je tisto, kar loči uspešne od neuspešnih. Medtem, ko neuspešni iščejo razloge za neuspeh, uspešni iščejo alternativne rešitve ter ne “mečejo puške v koruzo”.

Če želite vztrajati, se bo potrebno soočiti z navadami, ki nam po nepotrebnem kradejo čas. To ni nekaj, česar se je potrebno sramovati, saj imamo vsi slabe navade, vendar nekatere bolj vplivajo na gradnjo posla kot druge. Če ste na začetku poslovne poti, potem se želite znebiti naslednjih 4 slabih navad.

 

1. Preveč govora, premalo akcije

Ideje velikokrat ostanejo le v glavah. Na začetku je lahko sanjati o velikih projektih, idejah in produktih, vendar brez vloženega truda in dela nič ne uspe. Poslovneži, ki vodijo podjetja z ogromnimi letnimi donosi, pravijo, da so tam zato, ker so v posel vložili veliko časa in truda. No, seveda so tudi takšni, katerim se je nasmehnila sreča in so bolj talentirani, vendar jih večina ni tam zaradi sreče ali talenta ampak trdega dela.

Na začetku je pomembno, da se osredotočite na najpomembnejšo dejavnost, ki je pomembna za uspeh vašega posla ali ideje. Vse tisto, kar bi lahko bilo, pustite za kasneje. Ko imate produkt, poskrbite, da najprej poiščete prvega kupca/stranko. Najpomembneje je, da čim prej prodate svoj produkt in tako pridobite tudi povratne informacije potrošnikov, ter tako zagotovite nadaljnje izboljšave.

 

2. Ne podlegajte socialnim medijem

Socialni mediji so polni člankov na temo “kako zgraditi uspešen posel”. Ne pozabite, da kljub uporabi vseh mogočih medijev in aplikacij, ni nikakršnega zagotovila, da bo posel uspel ali propadel v primeru, če tega ne boste uporabljali. Prav tako je nesmiselno porabljati denar za oglaševanje na socialnih medijih, če nimate končnega produkta, primernega za prodajo.

Ravno zato je priporočljivo, da se socialnim medijem izogibate v času, ko želite dokončati pomembne dokumente ali produkt. (Več o ostalih motnjah produktivnosti pa lahko preberete v našem drugem članku)

Včasih se zdi super ideja, da med “brez veznim” sestankom na hitro preverite elektronsko pošto in pošljete kakšno sporočilo, vendar s tem ne dosežete ravno veliko.

Ko ste na začetku, se zdi čisto normalno, da skačete med dejavnostmi. Če si določite točen čas pregledovanja elektronske pošte, boste veliko bolj osredotočeni, kot če boste ob vsakem opozorilu, da ste prejeli novo pošto, le-to prebrali. Tako boste naredili več in hitreje, predvsem pa bo manj verjetnosti, da med delom naredite napako.

Pomagate si lahko tudi z različnimi pripomočki in aplikacijami, ki omejijo vaš čas na socialnih omrežjih.

 

 

3. Ne poslušajte vseh

Včasih se zdi, kot da vam vsi okrog vas želijo dati kakšen uporaben nasvet. Spet drugič pa vas lahko isti tudi kritizirajo na podlagi vaših poslovnih odločitev. Ker lahko vsa ta kritika negativno vpliva na vašo sposobnost koncentracije, je najbolje, da se naučite nepotrebne kritike ignorirati. Tako kot negativno, ignorirajte tudi pozitivno kritiko, saj starši, prijatelji in sestrične nimajo vedno prav in ne morejo vedeti kaj je najboljše za vaš posel.

Prisluhnite tistim, ki so za vaš posel najpomembnejši. Vašim kupcem!

Pomembno je, da se zavedamo vpliva emocij na uspeh posla. S tem ko preslišimo negativne kritike, zato da lahko ostanemo osredotočeni in produktivni, pa ne smemo preslišati naših poslovnih partnerjev, zaposlenih in kupcev, saj so oni za uspeh našega posla enako pomembni.

“Veliko današnje mladine, lahko razbere emocije iz telefona bolje, kot pa v živo.”

Chip Conley, Airbnb executive

Naš digitalni svet je poln “emojijev”, ki pa ne ustvarjajo osebnega “face to face” stika. Marsikomu so ravno sposobnost branja teh emocij pri pogovoru v živo, tisto kar manjka, da bi ta posameznik lahko postal veliki, odličen vodja.

 

4. Ne čakajte na primeren čas

Ta čas ne bo nikoli prišel, saj boste vedno našli razlog, zakaj bi počakali še kak mesec ali dva. Za korak naprej je potreben pogum, da nekaj naredite tudi ko se zdi, da vse to ni najbolj primerno.

“Ko se vam zdi, da vse skupaj nima smisla, takrat je najbolj primeren čas za začetek in investicijo.”

Adam Robinson v oddaji Tim Ferriss Show – Becoming the best version of you.

Edina pot do uspeha je tista, po kateri poskusite priti do cilja. Učite se iz svojih napak in se ne ustavljajte. Ko naredite prvi korak, postane vse lažje in vsak uspeh vam daje več zagona.

Bruce Lee je rekel: “To hell with circumstances, I create opportunities.”

 

Povzeto po: https://www.entrepreneur.com/article/296043